Wij staan voor u klaar
Klachtenprocedure
Klachtenregeling
Wij streven naar maatwerk en dankzij onze specifieke expertise kunnen wij dit in veel gevallen bieden. Hoewel ons behandelteam met de grootst mogelijke zorg werkt, kan het gebeuren dat iets niet naar wens verloopt. Wij horen dit graag van u, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Een persoonlijk gesprek kan hierbij vaak veel verduidelijken.
Om uw klachten serieus te nemen en eventuele problemen op te lossen, hebben wij een klachtenprocedure ingesteld.
Hoe wij uw klacht verwerken:
Bent u niet tevreden? Laat het ons weten! Wij gaan graag met u in gesprek om samen tot een oplossing te komen. U kunt contact opnemen met onze receptie en/of praktijkmanager om uw klacht te bespreken en wij zullen ons uiterste best doen om het probleem in goed overleg met u op te lossen.
Mocht uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de mondzorgkoepel KNMT. Onze kliniek is aangesloten bij deze beroepsvereniging, waar een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos bemiddelt om alsnog een oplossing te vinden.
Indien gewenst kunt u onze uitgebreide klachtenprocedure opvragen bij de balie.
Openingstijden
Maandag
08:15 – 12:30 & 13:30 – 17:00
Dinsdag
08:15 – 12:30 & 13:30 – 17:00
Woensdag
08:15 – 12:30 & 13:30 – 17:00
Donderdag
08:15 – 12:30 & 13:30 – 17:00
Vrijdag
08:15 – 12:30 & 13:30 – 17:00